4.6.3. Áruszállítás összesen*

< >
Időszak Szállított áruk tömege Árutonna-kilométer
összesen, ezer tonnaa ebből: összesen, millióa ebből:
vasúti közúti vízi csővezetékes vasúti közúti vízi csővezetékes
2015. J–M 63 844 11 797 42 875 2 166 7 001 13 742 2 327 9 536 479 1 395
Á–Jú 75 080 12 115 55 132 2 524 5 304 13 791 2 417 9 777 532 1 058
Jl–Sz 76 429 12 845 55 473 1 824 6 283 14 312 2 563 10 089 404 1 249
O–D 68 573 13 576 45 263 1 648 8 078 13 673 2 702 8 950 409 1 602
J–D 283 926 50 333 198 743 8 163 26 666 55 519 10 010 38 352 1 824 5 305
2016. J–M 61 147 11 357 40 385 1 828 7 566 14 303 2 271 10 086 489 1 447
Á–Jú 72 871 11 922 51 884 2 114 6 938 14 792 2 444 10 464 491 1 381
Jl–Sz 78 866 12 740 56 682 2 296 7 138 14 908 2 752 10 206 521 1 416
O–D 72 851 14 027 48 811 1 987 8 017 14 405 3 061 9 251 474 1 606
J–D 285 736 50 047 197 762 8 224 29 659 58 408 10 528 40 006 1 975 5 850
2017. J–M 63 122 12 439 39 821 1 321 9 531 15 092 2 808 10 103 317 1 852
Á–Jú 72 056 13 051 48 395 2 406 8 193 15 166 2 767 10 231 553 1 603
Jl–Sz 80 792 13 397 54 462 2 468 10 453 15 611 2 733 10 255 581 2 028
O–D 72 189 14 528 45 580 2 220 9 851 14 635 3 036 9 099 541 1 947
J–D 288 160 53 415 188 259 8 414 38 028 60 504 11 345 39 687 1 992 7 430
2018. J–M 63 762 12 278 40 467 1 832 9 171 14 538 2 494 9 793 469 1 771
Á–Jú 77 831 12 647 53 805 2 136 9 229 14 760 2 627 9 848 495 1 778
Jl–Sz 87 576 13 124 62 390 1 779 10 263 14 674 2 621 9 657 367 2 019
O–D 76 194 14 422 50 007 1 180 10 569 13 801 2 842 8 649 278 2 021
J–D 305 364 52 471 206 669 6 926 39 233 57 773 10 584 37 948 1 608 7 589
2019. J–M 75 696 13 942 48 789 2 351 10 599 15 286 2 830 9 839 600 1 995
Á–Jú 80 252 12 838 51 717 2 425 13 259 15 138 2 540 9 560 594 2 423
Jl–Sz 81 125 12 209 54 018 2 006 12 873 14 420 2 532 9 009 475 2 389
O–D
J–D
Előző év azonos időszaka = 100,0%
2019. Jl–Sz 92,6 93,0 86,6 112,8 125,4 98,3 96,6 93,3 129,7 118,3
*Lásd módszertan.  aAz összesen adatok tartalmazzák a légi áruszállítási adatokat is.  Előzetes adat 

© Központi Statisztikai Hivatal, 2011