Foglalkozások Egységes Osztályozási Rendszere (FEOR–08)

4225 Ügyfélszolgálati központ tájékoztatója

Telefonon vagy más kommunikációs csatornákon (pl. e-mail, sms stb.) fogadja az ügyfelek megkereséseit, kezeli a felmerült problémákat, felvilágosítást, tájékoztatást nyújt az ügyfelek részére, válaszol a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre, valamint az ehhez kapcsolódó pénzügyi tranzakciók feldolgozását végzi rendszerint távol az ügyfelektől és azoktól a szervezetektől, melyek működésével kapcsolatban tájékoztatást nyújtanak.

Feladatai:

  1. az ügyfelek bejövő hívásainak, üzeneteinek, szervízmegrendeléseinek, vagy reklamációinak kezelése;
  2. az ügyfelek igényeinek meghatározása, az események számítógépes rendszerben történő rögzítése; adott esetben a feladat más egységekhez továbbítása;
  3. ügyfelek tájékoztatása a szervezet termékeiről, szolgáltatásairól, eljárásairól; problémák kezelése;
  4. tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében;
  5. levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára;
  6. ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása;
  7. szükség esetén számlázás, kifizetés, egyéb – vásárláshoz kapcsolódó – pénzügyi tranzakció kezelése;
  8. iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával;
  9. korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  10. beszámolás a vezetőnek.

Jellemző munkakörök:

Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:

« Vissza