Foglalkozások Egységes Osztályozási Rendszere (FEOR–08)

4222 Recepciós

A különböző szervezetek ügyfélfogadó vagy várótermében látogatókat, ügyfeleket, vendégeket vagy betegeket fogad és üdvözöl, eligazodást, felvilágosítást, segítségnyújtást szolgáló információkat ad, beleértve az időpont-, személy- vagy helyszínegyeztetést is.

Feladatai:

  1. az ügyfelek fogadása, üdvözlése személyes megkereséskor;
  2. ügyfelek telefonhívásainak, egyéb kommunikációs csatornán (e-mail, sms stb.) érkező üzeneteinek fogadása;
  3. az ügyféligények meghatározása, az igényeknek megfelelően adatok, információk számítógépes rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése;
  4. az ügyfél igényeinek megfelelő útbaigazítás, tájékoztatás, segítségnyújtás, probléma kezelése;
  5. időpont, helyszín, vagy személyekkel való találkozás egyeztetése;
  6. ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás, segítségnyújtás személyek, helyszínek, információk elérhetőségében, szükség esetén idegen nyelven is;
  7. levelek, tájékoztató anyagok, brosúrák és egyéb dokumentumok megküldése, átadása az ügyfelek számára;
  8. iratok, kartonok, ívek, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő rendszer alkalmazásával;
  9. a szervezet működéséhez kapcsolódó listák, jegyzékek vezetése, kezelése;
  10. korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
  11. beszámolás a vezetőnek.

Jellemző munkakörök:

Néhány kapcsolódó, de máshová sorolt foglalkozás:

« Vissza