4.7.18. Az internetet használó vállalkozások közösségi média használata (2013–)*

(%)

< >
Megnevezés 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
A közösségi média eszköz típusa szerint
Közösségi oldalak 26,9 27,1 29,3 34,4 38,3 .. 39,9
Blog vagy mikroblog 2,7 3,0 4,1 4,8 5,1 .. 4,1
Multimédia taltalmakat megosztó oldalak 12,0 9,8 11,7 13,2 14,2 .. 11,2
Wiki alapú, tudást megosztó eszközök 7,7 3,9 5,0 6,0 5,3 .. 2,8
A közösségi média eszköz használatának célja szerint
A vállalkozás arculatának vagy termékeinek fejlesztése 15,2 .. 21,9 .. 27,5 .. 31,4
Válaszadás fogyasztói kérdésekre és felvetésekre, fogyasztói vélemények beszerzése 8,1 .. 12,6 .. 17,4 .. 21,5
A fogyasztók bevonása egy-egy termék fejlesztésébe vagy kialakításába 2,3 .. 3,9 .. 5,0 .. 6,5
Üzleti partnerekkel vagy egyéb szervezetekkel való együttműködés 8,3 .. 8,4 .. 10,9 .. 11,0
Álláshelyek meghirdetése 7,1 .. 12,8 .. 23,6 .. 27,2
Vélemények, szempontok, tudás megosztása a vállalaton belül 5,1 .. 7,7 .. 10,2 .. 9,9
*Az adatok az EU ajánlása alapján csak a C, D, E, F, G, H, I, J és L, M és N nemzetgazdasági ágakat tartalmazzák. 

© Központi Statisztikai Hivatal, 2011