60 év alatt 60-szorosára (70 ezerről 4,2 millióra) nőtt a személygépkocsik száma Magyarországon.
Az 1960-as évek elején az autók fele Škoda, Moszkvics vagy Trabant volt, a Ladával és a Wartburggal kiegészülve ez az öt márka dominálta a magyar utakat, amihez az 1980-as években a Polski Fiat és a Dacia csatlakozott.
1975-től a Lada volt a legnépszerűbb autó, a rendszerváltás után azonban a nyugat-európai (élükön az Opellel), majd a távol-keleti személygépkocsik fokozatosan kiszorították az egykori KGST márkákat.
→ ↓ | léptetés egy évvel előre |
---|---|
← ↑ | léptetés egy évvel vissza |
PageDn | léptetés öt évvel előre |
PageUp | léptetés öt évvel vissza |
End | ugrás az utolsó évre |
Home | ugrás az első évre |
Szóköz | automatikus lejátszás indítása és megállítása |