Tanév Iskola – feladat-ellátási helya Osztályterem Pedagógus Tanuló Nappali oktatásban tanulókból Osztályok a nappali oktatásban Egy osztályra jutó tanuló Egy pedagógusra jutó tanuló
összesen ebből: nappali oktatás hátrányos helyzetűb 9. évfolyamos nem szakképző évfolyamokonc szakképző évfolyamokond leány kollégiumban lakók aránya, %
1990/1991 48 .. 127 3 152 3 152 .. 1 586 .. .. .. .. 244 12,9 24,8
1991/1992 64 .. 239 4 112 4 112 .. 2 230 .. .. 1 664 .. 297 13,8 17,2
1992/1993 60 .. 277 4 398 4 398 .. 2 169 .. .. 2 010 .. 318 13,8 15,9
1993/1994 69 199 361 5 395 5 395 .. 2 578 .. .. 2 506 .. 395 13,7 14,9
1994/1995 78 215 410 5 546 5 546 .. 2 564 .. .. 2 405 .. 416 13,3 13,5
1995/1996 70 243 439 5 367 5 367 .. 2 395 .. .. 2 237 .. 418 12,8 12,2
1996/1997 64 248 490 5 363 5 363 .. 2 450 .. .. 2 297 .. 410 13,1 10,9
1997/1998 67 256 476 5 260 5 260 .. 2 313 .. .. 2 244 .. 418 12,6 11,1
1998/1999 75 222 462 4 420 4 420 .. 1 527 2 622 1 798 1 844 .. 339 13,0 9,6
1999/2000 81 262 468 4 642 4 642 .. 1 594 2 370 2 272 1 711 .. 364 12,8 9,9
2000/2001e 100 300 575 5 200 5 200 .. 1 574 .. .. 2 090 .. 470 11,1 9,0
2001/2002 128 389 801 6 631 6 594 .. 1 983 3 311 3 283 2 582 21,5 559 11,8 8,2
2002/2003 125 441 880 7 200 7 200 .. 2 175 3 788 3 412 2 869 21,9 602 12,0 8,2
2003/2004 131 498 1 069 8 147 8 147 .. 2 505 4 120 4 027 3 192 24,0 674 12,1 7,6
2004/2005 131 509 1 113 8 369 8 369 2 185 2 560 4 279 4 090 3 202 25,9 696 12,0 7,5
2005/2006 136 559 1 239 8 797 8 797 2 433 2 684 4 615 4 182 3 370 26,9 749 11,7 7,1
2006/2007 144 628 1 379 9 563 9 563 2 872 2 795 5 161 4 402 3 755 26,0 841 11,4 6,9
2007/2008 148 649 1 374 9 773 9 773 2 672 2 809 5 201 4 572 3 788 24,2 858 11,4 7,1
2008/2009 150 692 1 414 9 809 9 785 3 249 2 907 5 274 4 511 3 847 22,5 878 11,1 6,9
2009/2010 157 716 1 499 10 017 9 968 3 096 2 935 5 493 4 475 4 021 20,3 879 11,3 6,6
2010/2011 151 737 1 518 9 851 9 816 3 264 2 780 5 277 4 539 3 914 20,9 851 11,5 6,5
2011/2012 151 733 1 538 9 733 9 720 3 322 2 637 4 913 4 807 3 929 19,5 852 11,4 6,3
2012/2013 153 735 1 537 9 134 9 134 2 665 2 555 4 589 4 545 3 684 18,9 837 10,9 5,9
2013/2014 153 709 1 582 8 344 8 344 989 2 320 4 199 4 145 3 372 19,1 814 10,3 5,3
2014/2015 155 714 1 583 7 496 7 496 587 3 562 2 892 4 604 3 053 20,6 787 9,5 4,7
2015/2016 134 658 1 543 7 149 7 146 710 3 617 2 558 4 588 2 901 19,3 794 9,0 4,6
2016/2017 159 677 1 583 7 109 7 108 578 3 593 2 463 4 645 2 916 19,9 822 8,6 4,5
2017/2018 200 685 1 492 7 187 7 169 684 3 497 2 831 4 338 2 866 19,8 845 8,5 4,8
2018/2019 205 719 1 564 7 188 7 159 519 3 576 3 056 4 103 2 860 20,4 848 8,4 4,6
2019/2020 201 716 1 558 7 029 7 004 516 3 423 2 981 4 023 2 776 19,0 850 8,2 4,5
2020/2021 194 719 1 534 6 962 6 948 418 3 195 3 162 3 786 2 704 17,8 845 8,2 4,5
2021/2022 199 741 1 560 7 169 7 167 423 3 473 3 692 3 475 2 764 17,0 861 8,3 4,6
2022/2023 201 716 1 521 6 783 6 781 330 3 045 4 489 2 292 2 544 16,2 824 8,2 4,5

Lábjegyzet

*A 2016/2017. tanév előtt a speciális szakiskolai nevelés és oktatás.
aA 2013/2014. tanévtől módszertani változás, lásd Módszertan.
bA 2013/2014. tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók nélkül.
cA 2003/2004. tanév előtt a 9–10. évfolyamos tanulók száma.
dA 2003/2004. tanév előtt a 11. és magasabb évfolyamos tanulók száma.
eBecsült adatok.
Forrás: Belügyminisztérium, Kulturális és Innovációs Minisztérium
.