Időszak A szállított utasok száma, millió fő Utaskilométer, millióa
autóbusz villamos trolibusz metró, földalatti helyiérdekű vasútb összesenc
Ország összesen
2021. I. 156,4 64,2 13,7 42,8 9,7 286,7 1 094,8
II. 165,3 69,3 14,6 47,5 10,7 307,4 1 173,2
III. 198,6 86,3 18,5 56,2 13,5 373,1 1 417,1
IV. 224,5 94,9 20,2 65,1 14,6 419,3 1 592,7
2022. I. 226,3 98,7 21,1 66,3 15,0 427,5 1 638,5
II. 234,8 99,8 21,4 68,0 15,5 439,6 1 680,6
III. 241,2 101,1 22,2 66,3 16,1 446,8 1 703,7
IV. 254,8 108,3 23,3 77,8 16,8 481,0 1 835,6
2023. I. 256,9 114,7 24,4 81,7 17,7 495,3 1 886,3
II. 244,0 107,0 23,3 96,5 17,5 488,3 1 859,6
III. 232,7 104,4 23,0 100,7 17,4 478,3 1 824,6
IV. 248,1 114,1 24,1 103,8 18,2 508,2 1 935,8
2024. I.
247,8d
120,9d
24,6d
101,5d
20,9d
515,7d
1 968,4d
II. 233,3 114,4 23,2 96,3 17,1 484,4 1 849,4
III. 237,1 105,9 22,5 93,3 17,0 475,8 1 814,1
IV. 245,9 112,1 22,8 94,5 17,7 492,9 1 881,8
2025. I. 254,7 113,1 23,2 94,0 17,0 502,0 1 913,5
II. 247,9 111,9 22,8 94,3 17,5 494,3 1 879,5
III. 239,0 106,2 22,9 95,7 17,6 481,3 1 836,0
IV.
ebből: Budapest
2021. I. 85,2 55,7 11,3 42,8 7,8 202,8 759,7
II. 93,1 60,9 12,4 47,5 8,6 222,5 832,0
III. 123,7 76,7 15,8 56,2 10,9 283,4 1 056,2
IV. 129,7 84,1 17,1 65,1 11,9 307,9 1 146,7
2022. I. 132,6 87,5 17,5 66,3 12,2 316,2 1 188,2
II. 140,2 89,2 18,3 68,0 12,7 328,3 1 232,4
III. 152,5 90,7 19,2 66,3 13,2 341,9 1 278,8
IV. 147,3 96,7 19,8 77,8 13,7 355,4 1 327,5
2023. I. 150,8 102,7 20,5 81,7 14,3 369,9 1 382,3
II. 142,8 96,1 19,9 96,5 14,2 369,5 1 382,0
III. 144,1 94,4 20,2 100,7 14,4 373,7 1 397,9
IV. 143,4 102,8 20,8 103,8 14,9 385,7 1 441,4
2024. I.
139,1d
109,0d
21,0d
101,5d
17,2d
387,8d
1 449,5d
II. 125,6 103,0 19,9 96,3 14,0 358,9 1 344,3
III. 136,7 95,1 19,3 93,3 13,9 358,3 1 344,6
IV. 134,7 100,8 19,6 94,5 14,3 363,9 1 367,2
2025. I. 132,8 100,6 19,4 94,0 13,6 360,4 1 391,4
II. 134,0 100,5 19,5 94,3 13,9 362,2 1 268,6
III. 141,8 95,4 19,7 95,7 14,0 366,6 1 376,7
IV.

Lábjegyzet

aTaxi nélkül.
bA BKK 2017. január elsejével az utazási szokások alakulását követve frissítette a teljesítményadatok számítását.
cTaxi nélkül. Nem tartalmazza a helyi hajók utasszámát.
d2024. 03. 01-től az ország- és vármegyebérleteket a Budapesti Közlekedési Központ járatain is elfogadják, emiatt az adatszolgáltatóknál további módszertani változás történt a helyi utas és utaskilométer adatok számításában is. A helyi és helyközi utas és utaskilométer adatok 2024 I. negyedévétől korlátozottan összehasonlíthatók az előző évek azonos időszakainak adataival. Lásd: Módszertan.
.