Ugrás a tartalomhoz

Felhasználói kapcsolatok főosztály feladatai

A Felhasználói kapcsolatok főosztály

 

A Felhasználói kapcsolatok főosztály feladatai:

1.  a felhasználók visszajelzéseinek rendszerezett gyűjtése, az Adatkiadási Nyilvántartás, ”Lépjen velünk kapcsolatba” rendszer szakmai működtetése; a Call Center szakmai működtetése;
2.  rendszeres és eseti adat- és információszolgáltatás a hazai és nemzetközi felhasználók részére, a szakstatisztikai és adatgyűjtő főosztályokkal együttműködve;
3.  a nemzetközi szervezeteknek történő adatszolgáltatás koordinációja, különösen az IMF-fel együttműködésben, de nem ideértve az Európai Bizottságnak (Eurostatnak) történő rendszeres adatszolgáltatásokat;
4.  a KSH-hoz érkező, statisztikai osztályozásokkal kapcsolatos besorolások elkészítése;
5.  igazolások kiadása (statisztikai számjelről, statisztikai adatokról);
6.  a kiadványok terjesztése, a statisztikai szolgáltatások teljesítésének szervezése;
7.  a kutatószobákkal kapcsolatos szervezési és koordinációs feladatok ellátása;
8.  részvétel az adatvédelemmel kapcsolatos feladatok ellátásában.